TESLİMAT BİLGİLERİ
Sipariş verdiğim ürün ne zaman elime ulaşır?
Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı
anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına alınabilmektedir.
Eğer siparişinizdeki ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem
yaşanırsa, ürünle ilgili tüm bilgiler mağaza yetkililerimizce sistemimizde
kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Satın aldığınız ürünler en kısa
süre içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmektedir. Kargo
firmaları paketleri teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre mümkün olan
en kısa sürede, adrese teslimat yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat
yapılamayan bölgelerde ilgili kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır.
Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?
Firmamızın Sürat Kargo ile anlaşması bulunmaktadır.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?
Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim
edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili
kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.
Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden
siparişlerinizi ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecekmiyim?
50,00 TL ve üzeri alışverişlerinizde teslimat sırasında
kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. 50,00 TL ve üzeri siparişlerinizde
kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle
irtibata geçiniz.
Siparişim arızalı ya da yanlış geldi ne yapmalıyım?
Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size
ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü
yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız
gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken
bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır.
Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak,
ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim
esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve
doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.
(Örneğin, "ürün elime ulaştığı zaman yaptığım kontrolde
ürünün zarar gördüğünü saptadım".)
Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar
durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı
hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir.
Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize
ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve
tarafınıza bilgi verilecektir.
Önemli: Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı
yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.
Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre
ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir.
Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir
parçasıdır.
Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf
plastik bir cep poşeti içinde veya ürün kutusu içerisinde size
ulaştırılmaktadır.
Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep
içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine
hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz.
Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için
lütfen tutanak tutturunuz.
Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil? (Numarası,
rengi veya ürün kodu farklı)
Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile
birlikte sürat Kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında iade
işlemi yapılacaktır.
Gelen ürün kusurlu, ne yapmalıyım?
Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile
birlikte Sürat Kargo ile bize
gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında gerekli işlem yapılacaktır.
Siparişimde bulunan ürünlerin hepsi bana ulaşmadı?
Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün sayısı
aynı olmalıdır.
Faturada belirtilen ürünler pakette bulunmadığı takdirde
kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.
Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo
İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun
alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir. Kargo adreste
bulunamama nedeniyle şubeye dönen ürünleri yeniden dağıtıma çıkarmamaktadır.
Alıcı kaynaklı durumlardan dolayı firmamıza geri dönen ürünler iade alınarak
tüm kargo masrafları düşüldükten sonra kalan tutar müşterimize iade
edilmektedir.
Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini
değiştirebilirmiyim?
Siparişinizi oluştururken teslim alacak kişi adını ayrıca
belirtebilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra adres veya alıcı değişikliği
yapılamamaktadır. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü
yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.
Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?
Sitemizden verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size
ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan
sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir
yanlışlık ya da eksiklik sözkonusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri
gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz.
Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun
yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli
müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır.
Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?
Türkiye ´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye
içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur. Ürünlerin teslimatları yalnızca
çalışmakta olduğumuz kargo firmasının bulunduğu bölgelerde yapılabilmektedir.
Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının şubesinin olmadığı bölgelerde teslimat
yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin ulaştırılabildiği kargo
şubesine giderek paketi elden teslim almaları gerekebilmektedir.
Yurt dışından sipariş verebilirmiyim?
Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.